Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00 Нд.: з 10.00 до 17.00

Гідраденіт

Гідраденіт — це гнійне запалення апокрінових потових залоз, що пов'язане з їх бактеріальним ураженням, в основному золотистим стафілококом. У більшості випадків хвороба локалізується в області пахв у жінок та в паху у чоловіків, але може з'явитися і на інших частинах тіла, наприклад, на обличчі, навколо пупка, сосків, ануса, на статевих губах. Найбільш схильні до розвитку гідраденіта молоді люди в період статевого дозрівання та жінки в період клімаксу, через інтенсивні гормональні перебудови в організмі. У літніх людей захворювання зустрічається рідко через вікове зниження продуктивності потових залоз.

Причини розвитку гідраденіту та клінічна картина захворювання

Факторами, що сприяють розвитку гідраденіта, вважаються — підвищена пітливість, нервове виснаження, інфекційні та ендокринні захворювання.

Іноді ризик зараження зростає після гоління, коли патогенні бактерії можуть проникнути в шкіру через подряпини і мікротравми.

Гідраденіт розвивається поступово. Шкіра на місці ураження спочатку не змінена, і лише при стисканні між пальцями можна відчути невеликі болючі вузлики розміром 2-3 мм. Потім ці утворення ущільнюються, шкіра над ними починає червоніти, з'являється дискомфорт, свербіж, болючість. Якщо вчасно не звернутися до лікаря, проблема буде прогресувати — ущільнення почне рости в розмірах, в ньому утворюється гнійний стрижень, посиляться свербіж і больові відчуття. "Дозрівання" гідраденіта, зазвичай, супроводжується підвищенням температури та загальною слабкістю.

Місце запалення при гідраденіті
Гідраденіт під пахвою
Гідраденіт на грудях

Лікування гідраденіту в клініці Бреннера

Лікування гідраденіта складається з антибактеріальної і антигістамінної терапії, антисептичної обробки місця запалення, прийому вітамінів і імуностимуляторів. Також, лікування може включати місцеву медикаментозну терапію і проведення деяких апаратних процедур.

Людям з гідраденітом можна і навіть рекомендовано проводити лазерну епіляцію. Також краще надати перевагу вільному одягу з натуральних тканин, які не викликають тертя уражених ділянок тіла. З профілактичною метою необхідно:

- постійно стежити за гігієною тіла та кожного тижня приймати душ з антибактеріальним милом;

- користуватися засобами для інтимної гігієни з молочною кислотою;

- влітку кожного дня міняти одяг на чистий;

- намагатися не часто використовувати антиперсперанти;

- після гоління користуватися засобами з антибактеріальною дією;

- надавати перевагу лазерній епіляції, а не голінню;

- виключити з раціону харчування шкідливі продукти.

# Консультації спеціалістівТривалість, хвЦіна, грн
1 Консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30750
2 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30550
3 Консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30900
4 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30650
5 Консультація лікаря дерматохірурга, онкохірурга, вищої категорії, кандидата мед. наук30900
6 Консультація лікаря дерматоонколога30900
7 Повторна консультація лікаря трихолога 30650
8 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite (до 5 новоутворень)30750
9 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite, всього тіла452400
10 Контрольний огляд лікаря30500
11 Контрольний огляд лікаря з перев’язкою30650
12 Скорочена консультація лікаря перед процедурою видалення папілом, судин та бородавок15200
# Цифрова електронна дерматоскопіяТривалість, хвЦіна, грн
1 Карта родимок (FotoFinder)
(виявляє нові та змінені шкірні ураження на всьому тілі)
2 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(консультація лікаря дерматолога з фотофіксацією утворень)
3 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(консультація лікаря дерматолога вищої категорії, К.М.Н., з фотофіксацією утворень)
4 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(без консультації / повторна фотофіксація)
5 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (4-8 утворень)
(консультація лікаря дерматолога вищої категорії, КМН, з фотофіксацією утворень)

© Автор: Лікар дерматовенеролог, дерматолог-косметолог, фахівець в області лазерних технологій Драганова Наталія Анатоліївна

Гідраденіт. Часті питання

Чи може гідраденіт розвинутися через використання антиперсперантів?
Так, іноді може. Антиперспіранти закорковують потові залози, блокуючи прохідність вивідних протоків та не пропускаючи піт назовні. Це створює сприятливі умови для розмноження бактерій і появи запалення.
Які ускладнення може викликати гідраденіт?
При відсутності лікування інфекція, зазвичай, поширюється на навколишні здорові тканини або переходить у хронічну форму. В цьому випадку, зазвичай спостерігаються постійна слабкість та швидка стомлюваність, набряклість, неконтрольовані перепади температури тіла.
Додати відгук
Інна (06.10.22) StarStarStarStarStar
У клініці проходила лікування від гідраденіту. Чітко виконувала всі призначення лікаря. Захворювання минуло тижні за півтори. У клініці чудова атмосфера, сподобалося ставлення співробітників рецепції та лікарів. Обов'язково звертатимуся повторно і розповідатиму про вас своїм знайомим. Дякую!
Адміністратор BrennerClinic
Інно, дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви так відповідально поставилися до лікування гідраденіту. Окрема подяка за рекомендацію нашої клініки. Будемо раді бачити Вас у Brenner Clinic знову!
Сергій (25.08.22) StarStarStarStarStar
Місяць тому з'явилися великі червоні прищі у паху. При натисканні виникали больові відчуття, іноді сверблячка. Згодом вони почали збільшуватися і перетворилися на гнійники. Декілька днів була підвищена температура. Тоді вирішив, що настав час звернутися до лікаря. Адміністратор записала мене на прийом до медичного директора та за сумісництвом дерматовенеролога Перехрестенко Андрія Петровича. Гідраденіт лікар впізнав відразу. Призначив антибактеріальні та антисептичні препарати, вітаміни та імуностимулятори. Щоб після одужання прищі не з'явилися знову, рекомендував частіше приймати душ та міняти одяг. Також радив дотримуватися дієти, що мені, на жаль, не дуже вдається виконувати. Захворювання повністю пройшли приблизно за 2 тижні. Ціна лікування гідраденіту була невелика. Призначені препарати використовував щодня. Лікарю велике спасибі!
Адміністратор BrennerClinic
Шановний Сергію! Дякуємо за таку високу оцінку роботи Андрія Петровича Перехрестенко. Раді, що гідраденіт Вас більше не турбує і Ви намагаєтеся дотримуватися рекомендацій лікаря. Бережіть себе і своє здоров'я!
Лариса (18.01.21) StarStarStarStarStar
Доброго вам дня! Хочу поділитися своїм досвідом лікування в Brenner Laser Clinic. У мене завжди була проблема сильного потовиділення в області пахв, навіть коли не було стресів або сильної спеки. Останнім часом я регулярно відчувала деяку слабкість, а в області пахв почали утворюватися якісь ущільнення. Добре, що я відразу звернулася до фахівців, тому що, як дізналася пізніше, це були лише перші симптоми гідраденіта. Далі було підвищення температури, посилилася слабкість, з'явилися болі. Мені пощастило потрапити до відмінного лікаря — Перехрестенко Андрія Петровича, який швидко і точно поставив діагноз та спланував раціональне лікування, яке не вдарило по моєму бюджету. Дякую за професіоналізм і людяність!
Адміністратор BrennerClinic
Лариса, дякуємо Вам за відгук! Ми раді, що Ви залишилися задоволені якістю і ціною лікування гідраденіту в нашій клініці. До нових зустрічей!
Юлія (08.09.20) StarStarStarStarStar
Записалася на мезотерапію в клініці лікаря Бреннера в Києві. Відмінне нове приміщення, прекрасні високопрофесійні лікарі. Тепер я вірю, що навіть після одного сеансу у досвідчених косметологів можна зовні помолодшати і мати чудовий вигляд.
Адміністратор BrennerClinic
Юліє, ми раді, що перше відвідування нашої клініки залишило у Вас тільки позитивні враження. Руками досвідченого дерматокосметолога можуть творитися справжні чудеса. Тепер Ви знаєте куди звертатися!
Тетяна (05.09.20) StarStarStarStarStar
На жаль, природа нагородила мене проблемною шкірою, занадто жирною, чутливою, схильною до утворення прищів. З віком ці проблеми тільки посилюються. Косметологи клініки лікаря Бреннера змогли показати, що навіть з такою шкірою, як у мене, можна бути по-справжньому красивою. Мезотерапія з індивідуальним підбором "коктейлю" для ін'єкцій - процедура надзвичайно ефективна. Самі по собі уколи дещо болючі, зате тепер я подобаюся сама собі і задоволена своїм відображенням у дзеркалі.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за вибір нашої клініки і довіру до наших фахівців! Будь-яка шкіра потребує допомоги і правильного догляду, і для Вашої мезотерапія - ідеальний варіант. На додаток рекомендуємо спробувати плазмоліфтинг (ін'єкції збагаченої тромбоцитами плазми). Вам обов'язково сподобається!
м. Київ, ЖК «Галактика»,
вул. Євгена Сверстюка, 6
(м. Левобережна)
Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00