Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00 Нд.: з 10.00 до 17.00

Гістологічне дослідження

Гістологічне дослідження — це вивчення видаленого біологічного матеріалу (біоптату) на тканинному та клітинному рівні, з метою виявлення морфологічних проявів патології. Це найбільш достовірний спосіб підтвердження клінічного діагнозу поставленого лікарем-дерматовенерологом, тому іноді ця методика також називається морфологічною верифікацію діагнозу.

Як проводиться гістологічне дослідження?

Матеріал, що використовується для морфологічної верифікації отримується або у результаті хірургічного (електрохірургічного) видалення пухлинного утворення шкіри, або шляхом проведення біопсії — спеціального діагностичного вирізування фрагмента шкіри з ураженої ділянки. Біопсія є малим хірургічним втручанням, тому проводиться при дотриманні всіх правил асептики і антисептики і з використанням місцевої анестезії.

Отриманий фрагмент тканини поміщається в 10% розчин формаліну і направляється в спеціалізовану гістологічну лабораторію, де

піддається багатоетапній обробці і дослідженню. Цей біологічний матеріал в обов'язковому порядку супроводжується детальним клінічним описом картини захворювання, а в складних випадках — найбільш ймовірними даними диференціальної діагностики.

Навіщо потрібне гістологічне дослідження?

Гістологічне дослідження дозволяє отримати детальний аналіз біологічної тканини, визначити її забарвлення, щільність та консистенцію, виявити наявність патологічних процесів у клітинах. У бланку з результатами гістології зазначено дані щодо наявності злоякісних та атипових клітин, порушень структури матеріалу, запальних процесів тощо.

Гістологія
Гістологічне дослідження меланоми
Гістологія
Гістологічне дослідження герпесу

Процедура дає змогу дерматовенерологу або дерматоонкологу поставити точний діагноз і призначити правильне лікування. Біопсія набуває особливого значення при наявності неоднозначних симптомів для складних, з точки зору діагностики, дерматозів або при підозрі на онкологію. За кілька днів до біопсії пацієнтові необхідно відмовитися від використання протизапальних засобів, щоб уникнути спотворень результатів дослідження.

Серед протипоказань до проведення процедури: погане згортання крові, гострий інфекційний процес на ураженій ділянці шкіри, загострення хронічних хвороб, загальні інфекційні захворювання, важкі нервові розлади, цукровий діабет.

# Радіохвильове видалення та гістологічне дослідження новоутворень шкіриКількістьЦіна, грн
1 Радіохвильова вапоризація новоутворень шкіри, 1-й клас складності1 утворення від 450
2 Радіохвильова вапоризація новоутворень шкіри, 2-й клас складності1 утвореннявід 650
3 Радіохвильова вапоризація новоутворень шкіри, 3-й клас складності1 утвореннявід 850
4 Радіохвильова вапоризація у паховій зоні1 утвореннявід 650
5 Радіохвильова вапоризація на обличчі, шиї, статевих губах, крайній плоті та анальній зоні1 утвореннявід 850
6 Гістологічне дослідження видалених тканин1 утворення850
7 Шейв біопсія (тулуб, кінцівки)1 утворення700
8 Шейв біопсія (голова, шия, статеві органи)1 утворення800
9 Панч біопсія новоутворення1 утворення1500
10 Панч біопсія запальних дерматозів1 зона1500
11 Панч біопсія волосистої частини голови1 зона1900
12 Місцева анестезія1 утворення150

© Автор: Лікар дермато-онколог, дерматолог-косметолог, фахівець в області лазерних технологій Васильєва Ірина Володимирівна

Гістологічне дослідження. Часті питання

Коли призначається гістологічне дослідження?
Дослідження призначається при атиповій клінічній картині захворювання і виникненні складнощів при постановці діагнозу, неефективності призначеного лікування, підозрі на онкологічне захворювання.
Хто проводить гістологічне дослідження?
Гістологічне дослідження проводить лікар-патоморфолог в спеціальній лабораторії.
Від чого залежить ефективність дослідження?
На результати дослідження впливає здебільшого те, на якому етапі розвитку захворювання був узятий зразок тканини. Наприклад, різні стадії дерматозів можуть мати різні гістологічні прояви.
Через скільки днів будуть готові результати?
Гістологічне дослідження займає від 5 до10 днів.
Додати відгук
Денис (08.11.22) StarStarStarStarStar
Проводили гістологічне обстеження після видалення шкірного рогу. Корисна процедура.
Адміністратор BrennerClinic
Денисе, дякуємо за позитивний зворотний зв'язок!
Леонід (11.09.22) StarStarStarStarStar
Обстеження проводили при підозрі на карциному. Процедура абсолютно безболісна. Взяття фрагмента тканини проводилося під місцевою анестезією. Результати прийшли дуже швидко, діагноз підтвердився. Ціна гістологічного дослідження становила 850 грн. На мою думку, такі розцінки цілком нормальні. Лікарка зробила все дуже професійно.
Адміністратор BrennerClinic
Леоніде, дякуємо Вам за детальний відгук! Ми поділяємо Вашу думку про процедуру - вона справді дуже ефективна під час постановки діагнозу, абсолютно безболісна і має невисоку вартість. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені і процесом, і результатом.
Андрій (21.04.21) StarStarStarStarStar

Про клініку залишилися хороші враження. Гістологію робили після видалення фіброми. Можливо, у лікаря після попередньої дерматоскопії були деякі сумніви щодо діагнозу, тому вирішили не ризикувати і провести гістологічний аналіз. Процедуру видалення проводили під місцевою анестезією, тому ніяких больових відчуттів не було. Результат був готовий через шість днів — це дійсно була доброякісна фіброма. Але в даному випадку я вдячний доктору, що він вирішив перестрахуватися.

Адміністратор BrennerClinic
Андрію, дякую за високу оцінку і приємні слова. 100% впевненість у правильності діагнозу - запорука Вашого здоров'я і нашої успішної роботи. Ми стараємося для Вас. Будьте здорові!
Юлія (08.09.20) StarStarStarStarStar
Записалася на мезотерапію в клініці лікаря Бреннера в Києві. Відмінне нове приміщення, прекрасні високопрофесійні лікарі. Тепер я вірю, що навіть після одного сеансу у досвідчених косметологів можна зовні помолодшати і мати чудовий вигляд.
Адміністратор BrennerClinic
Юліє, ми раді, що перше відвідування нашої клініки залишило у Вас тільки позитивні враження. Руками досвідченого дерматокосметолога можуть творитися справжні чудеса. Тепер Ви знаєте куди звертатися!
Тетяна (05.09.20) StarStarStarStarStar
На жаль, природа нагородила мене проблемною шкірою, занадто жирною, чутливою, схильною до утворення прищів. З віком ці проблеми тільки посилюються. Косметологи клініки лікаря Бреннера змогли показати, що навіть з такою шкірою, як у мене, можна бути по-справжньому красивою. Мезотерапія з індивідуальним підбором "коктейлю" для ін'єкцій - процедура надзвичайно ефективна. Самі по собі уколи дещо болючі, зате тепер я подобаюся сама собі і задоволена своїм відображенням у дзеркалі.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за вибір нашої клініки і довіру до наших фахівців! Будь-яка шкіра потребує допомоги і правильного догляду, і для Вашої мезотерапія - ідеальний варіант. На додаток рекомендуємо спробувати плазмоліфтинг (ін'єкції збагаченої тромбоцитами плазми). Вам обов'язково сподобається!
м. Київ, ЖК «Галактика»,
вул. Євгена Сверстюка, 6
(м. Левобережна)
Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00