Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00 Нд.: з 10.00 до 17.00

Рожевий лишай

Рожевий лишай (лишай Жибера) – це дерматоз інфекційно-алергічної природи, збудник якого невідомий. Найчастіше захворювання виникає у людей середнього віку на фоні ГРВІ, інших вірусних захворювань, переохолодження, сильного стресу, наявності герпетичної інфекції в організмі. У більшості випадків лишай розвивається у жінок віком до 40 років та підлітків. У чоловіків хвороба виникає значно рідше.

Рожевий лишай: симптоми патології

Рожевий лишай не заразний для оточуючих і проявляється найчастіше на весні і восени, що мабуть пов'язано з сезонним зниженням імунітету. Спочатку на шкірі з'являється лише одна велика (діаметром більше 2 см) материнська бляшка круглої форми, яка свербить і лущиться. Потім, через кілька днів, на тілі з'являються інші плями, але вже більш овальної форми і меншого розміру. В основному рожевий лишай вражає тулуб – живіт, спину, деколи руки. Свербіння найчастіше з'являється при контакті з синтетичним одягом, може супроводжуватися кропив'янкою, але іноді захворювання може протікати і без нього.

Буває, що паралельно з зовнішніми симптомами, у людини підвищується температура тіла, спостерігається загальна слабкість, з’являється відчуття інтоксикації.

Рожевий лишай на животі
Лишай Жибера на спині
Місце запалення на обличчі

Лікування лишаю Жибера в Brenner Clinic

У більшості випадків захворювання триває до 3-4 тижнів, а потім проходить самостійно. При діагностуванні лишаю Жибера, дерматовенеролог призначає симптоматичне лікування в залежності від перебігу захворювання, клінічної картини, тривалості висипань. Зазвичай це протиалергічні і антигістамінні препарати, а також вітаміни, які приймаються протягом 10-15 днів.

Упродовж лікування варто утримуватися від великих фізичних навантажень та потрапляння на запалення ультрафіолету. Заборонено розчісувати та терти плями мочалкою. Також слід відмовитися від синтетичних тканин та надати перевагу натуральній бавовні.

Під час терапії плями почнуть світлішати, зникне свербіж та лущення. Деякий час на шкірі ще можуть залишатися незначні рожеві сліди, які обов'язково згодом зникнуть. Щоб уникнути розвитку захворювання у майбутньому, варто зміцнювати імунну систему організму, а також мінімізувати стреси.

# Консультації спеціалістівТривалість, хвЦіна, грн
1 Консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30750
2 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30550
3 Консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30900
4 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30650
5 Консультація лікаря дерматохірурга, онкохірурга, вищої категорії, кандидата мед. наук30900
6 Консультація лікаря дерматоонколога30900
7 Повторна консультація лікаря трихолога 30650
8 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite (до 5 новоутворень)30750
9 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite, всього тіла452400
10 Контрольний огляд лікаря30500
11 Контрольний огляд лікаря з перев’язкою30650
# Цифрова електронна дерматоскопіяТривалість, хвЦіна, грн
1 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(консультація лікаря дерматолога з фотофіксацією утворень)
2 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(консультація лікаря дерматолога вищої категорії, К.М.Н., з фотофіксацією утворень)
3 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(без консультації / повторна фотофіксація)
4 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (4-8 утворень)
(консультація лікаря дерматолога вищої категорії, КМН, з фотофіксацією утворень)
# Лабораторні дослідження (1 одиниця/ділянка) Тривалість (діб)Ціна, грн
1 Дослідження на демодекоз (Demodex follicullorum)3250
2 Дослідження на паразитарні гриби (мікроскопія елементів гриба)3240
3 Мікробіологічне дослідження біологічного матеріалу на грибкову флору з визначенням чутливості до протигрибкових препаратів10610
4 Мікробіологічне дослідження біологічного матеріалу з визначенням чутливості до антибактеріальних препаратів7550
5 Мікробіологічне дослідження біологічного матеріалу на стафілокок з визначенням чутливості до антибактеріальних препаратів7510
6 Мікробіологічне дослідження вмісту нігтьового карману з визначенням чутливості до антибактеріальних препаратів7550
7 Мікробіологічне дослідження лусочок шкіри на грибкову флору з вогнищ ураження, вмісту або гнійного відокремлення папул (везикул)10610
8 Мікробіологічне дослідження волосся на грибкову флору з визначенням чутливості до протигрибкових препаратів10610
9 Мікробіологічне дослідження нігтьових пластин на грибкову флору з визначенням чутливості до протигрибкових препаратів10610
10 Забір біологічного матеріалу лікарем1 ділянка75

© Автор: Лікар дерматовенеролог, дерматолог-косметолог, фахівець в області лазерних технологій Голишкіна Марина Олександрівна

Рожевий лишай. Часті питання

В якому віці найчастіше діагностують рожевий лишай?
Найчастіше хворіють люди у віці від 10 до 50 років. У ранньому віці, як і в старості, рожевий лишай зустрічається досить рідко.
Що потрібно зробити в першу чергу, якщо поставлено діагноз рожевий лишай?
В першу чергу на час лікування потрібно виключити вживання алкоголю, не носити натільний синтетичний одяг, мінімізувати водні процедури і використання мочалки під час купання, щоб уникнути поширення висипань.
Чи призначається при рожевому лишаї місцеве лікування?
Так, крім прийому лікарських препаратів, дерматовенеролог призначає місцеве лікування, мета якого зупинити запальний процес та свербіж.
Чи потрібна дієта при лікуванні рожевого лишаю?
При лікуванні рожевого лишаю, існують певні обов'язкові обмеження в харчуванні, так як гострі, копчені, смажені та солоні продукти можуть провокувати алергічні реакції. Також виключають з харчового раціону каву, шоколад, цитрусові, червоні овочі і фрукти, газовані напої, соки з червоних ягід, алкоголь, велику кількість яєць.
Додати відгук
Марина Суховій (21.03.23) StarStarStarStarStar
Появу на тілі доньки рожевого лишаю ми помітили одразу, тож неодмінно звернулися до дерматовенеролога клініки лікаря Бреннера Голишкіної Марини Олександрівни. Лікарка ретельно оглянула плями та розповіла нам про це неприємне захворювання. Потім призначила крем, який зніме запалення. Також звернула нашу увагу на необхідність суворо дотримуватися гігієни тіла. Усього за кілька днів лікування стан доньки значно покращився. Велике вам спасибі.
Станіслав (09.12.22) StarStarStarStarStar
Був на прийомі у лікаря-дерматовенеролога Драганової Н. А. Пояснила все швидко і дуже доступно. Відразу сказала скільки коштує лікування рожевого лишаю і яка його тривалість. За кілька тижнів все пройшло. Клініка та лікар супер!
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Станіславе! Наталя Анатоліївна - чудовий фахівець, спасибі, що відзначили це! Вона лікар, який працює з душею на благо своїх пацієнтів. Ми дуже раді, що рожевий лишай відступив і більше Вас не турбує! Ми завжди намагаємося зробити ціну лікування максимально доступною для наших пацієнтів. Тому, за потреби, завжди до нас звертайтеся. Бажаємо Вам доброго здоров'я і всього найкращого!
Сергій (04.10.22) StarStarStarStarStar
Гарна комфортна клініка. Персонал з високою кваліфікацією та відмінними навичками спілкування. Дерматовенеролог Васильєва Ірина Володимирівна грамотно оцінила мою проблему та одразу призначила відповідне та недороге лікування. Лікар докладно відповіла на всі мої запитання та видала письмовий висновок. Обов'язково звертатимуся до вас у майбутньому!
Адміністратор BrennerClinic
Доброго дня, Сергію! Дякуємо Вам за відгук. Велике спасибі Вам за те, що довірили нам своє здоров'я! Обов'язково передамо Ваші слова Ірині Володимирівні. Будьте здорові!
Марта (22.08.22) StarStarStarStarStar
Плями з'явилися після того, як я перехворіла на застуду. Спочатку з'явилася одна “материнська” бляшка на обличчі. Потім помітила дрібніші на плечах. Плями лущились і дуже-дуже сильно свербіли. Особливо вони реагували на зіткнення з одягом. У клініці Бреннера мені заздалегідь озвучили ціну лікування рожевого лишаю, призначили засіб від алергії, антигістамінний препарат та вітаміни. Курс терапії тривав 2 тижні. Після ще залишалися невеликі сліди, які повністю пройшли протягом 10 днів. Щоб захворювання не повернулося, лікар радила зміцнювати імунітет і менше нервувати. Клініці ставлю чудову оцінку. Все на найвищому рівні – починаючи з кваліфікації лікарів та закінчуючи уважністю адміністраторів.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Марто! Дякуємо за такий докладний відгук про лікування рожевого лишаю в нашій клініці! Зміцнюйте імунітет, більше відпочивайте, мінімізуйте стреси і захворювання ще довго не даватиме про себе знати. Міцного Вам здоров'я і всіх благ!
Алла (31.03.21) StarStarStarStarStar
Рожевий лишай був у мого чоловіка. Плями були на спині і грудях, і з кожним днем їх ставало все більше. Спочатку ми звернулися в іншу клініку, але там йому просто сказали не пітніти, рідше приймати душ, а якщо все це не допоможе, то вони призначать йому стероїдну мазь. В результаті таке "лікування" не допомогло і ми звернулися в dr.Brenner Laser Clinic. Підхід до пацієнта тут набагато більш професійний, ніж в інших клініках. Лікар призначила дієту, сказала чоловікові перейти на натуральний одяг, виписала протиалергічні таблетки і мазь. Сказала, якщо через тиждень не буде видимих результатів, прийти знову. Але, на щастя, лікування виявилося ефективним, плями поступово проходять. Дякуємо за допомогу!
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Алло! Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Так цінно отримувати теплі відгуки про роботу наших фахівців. Ми раді, що вже є результати лікування і Ваш чоловік уже почувається набагато краще. Будьте завжди здорові! Заходьте до нас хоча б раз на рік на профілактичний огляд шкіри.
Юлія (08.09.20) StarStarStarStarStar
Записалася на мезотерапію в клініці лікаря Бреннера в Києві. Відмінне нове приміщення, прекрасні високопрофесійні лікарі. Тепер я вірю, що навіть після одного сеансу у досвідчених косметологів можна зовні помолодшати і мати чудовий вигляд.
Адміністратор BrennerClinic
Юліє, ми раді, що перше відвідування нашої клініки залишило у Вас тільки позитивні враження. Руками досвідченого дерматокосметолога можуть творитися справжні чудеса. Тепер Ви знаєте куди звертатися!
Тетяна (05.09.20) StarStarStarStarStar
На жаль, природа нагородила мене проблемною шкірою, занадто жирною, чутливою, схильною до утворення прищів. З віком ці проблеми тільки посилюються. Косметологи клініки лікаря Бреннера змогли показати, що навіть з такою шкірою, як у мене, можна бути по-справжньому красивою. Мезотерапія з індивідуальним підбором "коктейлю" для ін'єкцій - процедура надзвичайно ефективна. Самі по собі уколи дещо болючі, зате тепер я подобаюся сама собі і задоволена своїм відображенням у дзеркалі.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за вибір нашої клініки і довіру до наших фахівців! Будь-яка шкіра потребує допомоги і правильного догляду, і для Вашої мезотерапія - ідеальний варіант. На додаток рекомендуємо спробувати плазмоліфтинг (ін'єкції збагаченої тромбоцитами плазми). Вам обов'язково сподобається!
м. Київ, ЖК «Галактика»,
вул. Євгена Сверстюка, 6
(м. Левобережна)
Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00