Пн.-Сб.: с 10.00 до 20.00 Нд.: с 10.00 до 17.00

Консультації лікаря

Консультація дерматолога, дерматовенеролога, дитячого дерматолога або трихолога — невід'ємна частина будь-якого дерматологічного лікування. Вона дозволяє лікарю створити адекватну клінічну картину захворювання, з'ясувати нюанси його розвитку, вивчити місце ураження за допомогою дерматоскопа або трихоскопа і тільки після цього поставити діагноз та призначити лікування.

Консультація дерматовенеролога в Brenner Clinic

Лікарі Клініки лікаря Бреннера не тільки візуально вивчать місце ураження, а й зададуть пацієнтам чимало питань про появу і характер перебігу хвороби. Адже дуже часто дерматологічні патології мають неочевидні причини чи можуть бути проявами внутрішніх захворювань, які супроводжуються появою свербіння, почервоніння, появою різних висипки на шкірі. Відрізнити одне захворювання від іншого іноді буває непросто навіть кваліфікованим фахівцям, тому ми не рекомендуємо займати самодіагностикою і самолікуванням. Таким чином, можна не тільки нашкодити своєму організму, але й ускладнити вже правильно призначене лікування в майбутньому.

Наші лікарі дерматовенерологи та трихологи допомагають людям впоратися з:

- захворюваннями потових і сальних залоз (гідраденіт, фолікуліт);

- екземою та дерматитами (сухий, контактний, алергічний, атопічний, себорейний);

- акне і акнефорними захворюваннями (розацеа, демодекоз);

- грибковими захворюваннями (оніхомікоз, грибок гладкої шкіри і волосистої частини голови);

- папулосквамозними порушеннями (псоріаз, червоний плоский і рожевий лишай);

- вірусними інфекціями шкіри (герпес, бородавки, контагіозний молюск);

- захворюваннями волосся (андрогенетическая, гнездная і себорейна алопеція);

- новоутвореннями шкіри (папіломи, фіброми, диспластичний невус, дерматофіброма, гемангіома, лімфангіома, себорейний кератоз, піогенна гранульома, актинічний кератоз тощо).

Екзема
Акне
Демодекоз

Коли варто звернутися до дерматовенеролога/трихолога?

Консультація дерматовенеролога необхідна у разі:

- появи на шкірі великої кількості новоутворень або пігментації;

- зміни форми або розміру родимки;

- больових відчуттів або кровотечі на місці новоутворення;

- сильному випадінні волосся.

Сучасна цифрова система FotoFinder ATBM MASTER дозволяє не тільки швидко діагностувати патологію, але й з точністю до 99%. Усі знімки, які робляться впродовж лікування, зберігаються у спеціальній базі даних, що дає змогу лікарю пильно слідкувати навіть за дрібними змінами у стані здоров’я пацієнта.

В dr. Brenner Laser Clinic щодня звертаються пацієнти з проблемами шкіри та волосяного покриву. І саме комплексний підхід до діагностики та лікування дозволяє отримати швидке та помітне поліпшення стану і повне одужання.

# ПроцедураТривалість, хвЦіна, грн
1 Консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30450
2 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога, дерматокосметолога30350
3 Консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30650
4 Повторна консультація лікаря дерматовенеролога вищої категорії, кандидата мед. наук30500
5 Консультація дитячого лікаря дерматолога 30650
6 Консультація лікаря дерматохірурга, онкохірурга, вищої категорії, кандидата мед. наук30650
7 Консультація лікаря дерматоонколога30450
8 Первинна консультація лікаря-трихолога з проведенням цифрової трихоскопії 45750
9 Повторна консультація лікаря-трихолога30450
10 Консультація лікаря дерматовенеролога з проведенням дерматоскопічного дослідження (FotoFinder, до 3 новоутворень)30750
11 Консультація лікаря дерматовенеролога вищ. категорії (к.м.н.) з проведенням дерматоскопічного дослідження (FotoFinder, до 3 новоутворень)30900
12 Повторна трихоскопія30450
13 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite (до 5 новоутворень)30450
14 Дерматоскопія у поляризованому світлі Dermlite, всього тіла451200
15 Контрольний огляд лікаря30250
16 Контрольний огляд лікаря з перев’язкою30390
17 Скорочена консультація лікаря перед процедурою видалення папілом, судин та бородавок15100
# ПроцедураТривалість, хвЦіна, грн
1 Карта родимок (FotoFinder)
(виявляє нові та змінені шкірні ураження на всьому тілі)
2 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (1-3 утворень)
(без консультації / повторна фотофіксація)
3 Цифрова електронна дерматоскопія FotoFinder (4-8 утворень)
(консультація лікаря дерматолога з фотофіксацією утворень)

© Автор: Кандидат медичних наук, лікар-дерматовенеролог вищої категорії Перехрестенко Андрій Петрович

Консультація дерматовенеролога. Часті питання

Що таке дерматоскоп?
Дерматоскоп — це оптичний пристрій, який дозволяє підготовленому фахівцеві розглянути поверхню шкіри в багаторазовому збільшенні і навіть зазирнути в її глибину. Використовуючи дерматоскоп, фахівець може зазирнути у товщу шкіри, розглянути колір і структуру запалення, його контури.
Які шкірні захворювання лікують дерматовенерологи вашої клініки?
Дерматовенерологи Клініки лікаря Бреннера лікують різні види дерматитів, екзему, акне і акнеформні захворювання, грибкові, папулосквамозні, вірусні захворювання шкіри, видаляють доброякісні новоутворення за допомогою лазера або електрохірургічним способом.
Чи впливає попереднє лікування на ймовірність одужання?
Так, впливає. Неправильно призначене лікування, в кращому випадку, може тимчасово прибрати симптоми і тоді лікарю буде набагато складніше поставити правильний діагноз. У гіршому випадку проблема зі шкірою може тільки посилитися.
Які додаткові аналізи можуть бути призначені?
У деяких випадках для постановки діагнозу можуть бути призначені загальний аналіз крові, алергопроби, посів на гриби, гістологічне дослідження. Для встановлення внутрішніх причин захворювання можуть знадобитися фізикальні дослідження внутрішніх органів, консультація ендокринолога, гастроентеролога та інших профільних фахівців.
Додати відгук
На цій сторінці поки немає відгуків. Ви можете бути першим!