Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00 Нд.: з 10.00 до 17.00

Контурна пластика носогубних складок: опис методу

Носогубними складками називають зморшки, що формуються з підліткового віку, в період становлення гормонального фону. В молодості складка помітна не сильно, оскільки шкіра містить в достатній кількості такі речовини, як колаген, гіалуронова кислота, які роблять шкіру еластичною і пружною. З роками кількість рідини в тканинах зменшується, шкіра стає тонкою, і носогубна складка стає більш помітною. Особливо цей процес прискорюється після 35 років. Контурна пластика носогубки допомагає вирішити цю проблему. Естетичний ефект досягається за рахунок того, що гіалуронові філери заповнюють зморшки.

Крім зменшення зморшок, відновлюється об'єм м'яких тканин. Це відбувається як за рахунок заповнення місцевого дефіциту тканини препаратом, так і за рахунок депонування навколо введеного філера додаткової вологи. Останнє особливо актуально для пацієнтів, що мають неправильний прикус, а також після швидкої втрати маси тіла. Вигляд шкірних покривів і гідратація тканин при цьому поліпшуються. Для введення філерів використовують канюлю або тонку голку.

Процедура абсолютно безпечна, ймовірність ускладнень мінімальна. Консистенція препарату для контурної пластики носогубних складок нагадує гель. Його застосування сприяє розгладженню зморшок і заломів. Також відновлюється об'єм втрачених тканин, обличчя стає більш чітким і виразним. Для того, щоб гель розподілився під шкірою рівномірно, протягом однієї процедури роблять до 20 уколів уздовж пересічних ліній.

Контурна пластика носо-губної складки: показання, протипоказання

Процедура контурної пластики носогубки проводиться в таких випадках:

• наявність вертикальних заломів над губами;
  • обвисла шкіра в області носо-губної складки;
  • носогубна борозенка, що сформувалася за різними причин: неправильний прикус, різке схуднення, вікові зміни;
  • виражена сухість шкіри;
  • втрачений обсяг м'яких тканин в області вилиць і щік;
  • змінений овал обличчя, що втратив колишню чіткість.

Як і будь-яка медична маніпуляція, пластика носогубних складок має ряд протипоказань. Її не проводять вагітним і годуючим жінкам, людям з онкозахворюваннями, цукровим діабетом, хворобами крові, різними видами інфекцій, хронічними хворобами в період загострення. До числа протипоказань також відносять перманентний макіяж на губах. Слід утриматися від втручання, якщо за 2 тижні або менше була проведена така процедура, як хімічний або апаратний пілінг.

Корекція носогубних складок методом контурної пластики: плюси процедури, ціна

До переваг контурної пластики носогубки відносяться:

• безпека втручання через низький рівень інвазивності;
  • мінімум часу на реабілітацію - якщо процедура виконана правильно і всі призначення лікаря виконуються - тканини відновлюються дуже швидко;
  • ефективність, яскраво виражений омолоджуючий ефект.

За кілька днів до проведення контурної пластики пацієнту необхідно перейти на щадний режим: виключити з раціону алергенні продукти, алкогольні напої, обмежити фізичні навантаження. Це дозволяє мінімізувати ризики, пов'язані з алергічними реакціями. Слід утриматися від банних процедур, перебування на сонці та в солярії.

Процедура контурної пластики носогубних складок проходить в кілька етапів. Спочатку проводиться очищення шкіри. Місця проколів обробляються дезинфікуючим засобом. На шкіру наноситься розмітка. Для цього використовують спеціальний змиваємий маркер. Їм наносять місця уколів препарату. Після введення складу ділянку шкіри повторно обробляють дезинфікуючим розчином. Для того, щоб препарат розподілився рівномірно, лікар виконує масаж проблемної області. Відразу після ін'єкції може виникнути набряк шкіри, утворитися гематома. Як правило, ці явища проходять швидко і не вимагають спеціального лікування. Якщо побічні ефекти від контурної пластики носогубки не зникають, необхідно звернутися до фахівця за призначенням. Тривалість ефекту від введення філерів становить від 3 до 6 місяців, іноді до року і більше. Перший результат від проведеної процедури можна оцінити приблизно через тиждень. Набряк проходить, встановлюється оптимальний водний баланс тканин.

Вартість процедури залежить від обсягу роботи і обраного препарату. У нашій клініці ви зможете прибрати носогубні складки гіалуроновою кислотою за найвигіднішою ціною в Києві.

Контурна пластика носогубних складок
Результат 1
Контурна пластика носогубних складок
Результат 2
# Ін'єкційні методикиОдиницяЦіна, грн
1 Контурна пластика з використанням препаратів Stylage, M, L1,0 мл6500
2 Контурна пластика з використанням препарата Stylage S0,8 мл5500
3 Контурна пластика з використанням препаратів Teosyal, Ultra Deep1,0 мл8500
4 Контурна пластика з використанням препаратів Juvederm Ultra1,0 мл5800
5 Контурна пластика з використанням препаратів Restylane1,0 мл6300
6 Збільшення об'єму губ Stylage Lips1,0 мл6500
7 Ботулінотерапия (Диспорт, Франція/Ксеомін, Німеччина)жін. / 1 зона3000
8 Ботулінотерапия (3 та більше зон), Диспорт - Франція / Ксеомін - Німеччинажін. / 1 зона3000 2800
9 Знеболювальний крем-анестетик; включений до процедури - безкоштовно1 зона150
10 Використання канюлі1 шт.450

© Автор: Лікар дермато-онколог, дерматолог-косметолог, фахівець в області лазерних технологій Васильєва Ірина Володимирівна

Поширені запитання про контурну пластику носогубки

Як часто потрібно приходити на повторні процедури?
Контурна пластика носогубних складок - процедура, яка потребує періодичного повторення. Філери з часом розсмоктуються, їхній ефект триває не більше ніж півтора року. Тривалість збереження результату також залежить від швидкості метаболізму й активності міміки. Зазвичай повторну корекцію проводять через 6-12 місяців.
Які переваги у контурної пластики носогубних складок?
- безпечна альтернатива пластичній операції; - гарантує видимий результат відразу після ін'єкції; - не викликає алергії; - омолоджує і вирівнює шкіру; - розгладжує глибокі зморшки; - не потребує підготовки; - відсутній тривалий відновлювальний період.
Що таке контурна пластика носогубних складок?
Контурна пластика носогубних складок - косметична ін'єкційна процедура, під час якої відбувається заповнення ліній від країв носа до куточків губ філером на основі гіалуронової кислоти. Препарат розгладжує глибокі зморшки та сприяє омолодженню і зволоженню шкіри обличчя.
Додати відгук
Ганна (21.02.23) StarStarStarStarStar
Клініка розташована близько до мого дому. Можна швидко записатися по телефону або залишити заявку на сайті, а адміністратор вам сам передзвонить. Дуже затишна атмосфера, хороші ціни, бувають знижки, привітний персонал. Контурну пластику зробили швидко й акуратно. Результат вийшов відмінний. Я рада бути клієнткою такої клініки.
Адміністратор BrennerClinic
Анно, добрий день! Дякуємо Вам за такі щирі слова, нам дуже приємно отримувати відгуки від наших пацієнтів. Ми раді, що від перебування в клініці у Вас залишилися виключно позитивні враження. До нових зустрічей!
Інга (27.11.22) StarStarStarStarStar
Наталія Анатоліївна, ще раз велике Вам спасибі! Я в захваті від результату!
Адміністратор BrennerClinic
Інго, дякуємо за відгук! Дуже раді, що Ви залишилися задоволені роботою дерматокосметолога!
Світлана (08.10.22) StarStarStarStarStar
Відмінний результат після використання наповнювача PHILLEX. До зустрічі!
Адміністратор BrennerClinic
Шановна Світлана! Ми раді, що Ви задоволені результатами контурної пластики. Будемо раді новій зустрічі з Вами!
Мілана (17.08.22) StarStarStarStarStar
Звернулася до дерматокосметолога через яскраво виражену носогубну складку. Вона настільки впадала у вічі, що просто неможливо було про неї не думати. Хоча мені лише 34 роки. На консультації лікарка порадила зробити контурну пластику, сказала, що це швидко, безболісно і повністю вирішить мою проблему. Процедуру провели того ж дня. Вартість контурної пластики носогубних складок становила понад 6 тис. грн, але мою проблему було повністю вирішено. І за це я безмежно вдячна.
Адміністратор BrennerClinic
Шановна Мілана! Спасибі, що вибрали нас і довірилися нашому лікарю! Ми це дуже цінуємо і раді, що змогли Вам допомогти. До нових зустрічей!
Алла (18.12.20) StarStarStarStarStar
У мене носогубні складки стали помітні після втрати 10 кг ваги. Ніколи не планувала робити подібні процедури, але після схуднення обличчя стало виглядати виснаженим, шкіра обвисла. Зробила контурну пластику минулого місяця, рада що зважилася, тепер виглядаю набагато молодше і привабливіше. Відразу після уколів виник невеликий набряк, повністю пройшов днів через 5-6. Інших ускладнень не було. Спасибі, коли з'явиться необхідність, обов'язково прийду на повторну процедуру.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Алло! Дякуємо, ми дуже цінуємо думку пацієнтів про нашу роботу. Дякуємо, що звернулися саме до нас. Будемо раді бачити Вас на повторній процедурі. Сподіваємося, що Вам буде комфортно у нас і в майбутньому.
Юлія (08.09.20) StarStarStarStarStar
Записалася на мезотерапію в клініці лікаря Бреннера в Києві. Відмінне нове приміщення, прекрасні високопрофесійні лікарі. Тепер я вірю, що навіть після одного сеансу у досвідчених косметологів можна зовні помолодшати і мати чудовий вигляд.
Адміністратор BrennerClinic
Юліє, ми раді, що перше відвідування нашої клініки залишило у Вас тільки позитивні враження. Руками досвідченого дерматокосметолога можуть творитися справжні чудеса. Тепер Ви знаєте куди звертатися!
Тетяна (05.09.20) StarStarStarStarStar
На жаль, природа нагородила мене проблемною шкірою, занадто жирною, чутливою, схильною до утворення прищів. З віком ці проблеми тільки посилюються. Косметологи клініки лікаря Бреннера змогли показати, що навіть з такою шкірою, як у мене, можна бути по-справжньому красивою. Мезотерапія з індивідуальним підбором "коктейлю" для ін'єкцій - процедура надзвичайно ефективна. Самі по собі уколи дещо болючі, зате тепер я подобаюся сама собі і задоволена своїм відображенням у дзеркалі.
Адміністратор BrennerClinic
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за вибір нашої клініки і довіру до наших фахівців! Будь-яка шкіра потребує допомоги і правильного догляду, і для Вашої мезотерапія - ідеальний варіант. На додаток рекомендуємо спробувати плазмоліфтинг (ін'єкції збагаченої тромбоцитами плазми). Вам обов'язково сподобається!
м. Київ, ЖК «Галактика»,
вул. Євгена Сверстюка, 6
(м. Левобережна)
Пн.-Сб.: з 10.00 до 20.00